3 Eylül 2012 Pazartesi

Yaz bana uzakları yaz...

Yaz bana, uzakları yaz. Kimsenin olmadağı yerleri, kervanin uğramadığı yerleri yaz. Bir ben olayım. ben, birde gökyüzü. Sırt üstü uzanayım toprağa ve sadece simsiyah bir gökyüzü ile onu aydınlatan yıldızlar olsun... Ben anlatayım, onlar dinlesin... Onlar karar versin haklı olup olmadığıma... Yaz bana uzakları... Bi ben olayım, Bir nehir kenarında. Kuş cıvıltıları olsun su sesinin yanında... Dökeyim derdimi suya akıp gitsin. O karar versin haklı olup olmadığıma... Yaz bana uzakları... Bir ben olayım, bir deniz, birde yakamoz... Sevgimin yanında nefretimi çarpayım kayalara. Yaz beni uzaklara. Bir ben olayım tatlı bir çocuğun gülümsemesinin yanında. Ve özgür olalım birlikte uçurttuğumuz uçurtma misali. Kanalım bir şekere ikimizde... O kadar saf, o kadar temiz yani... Yaz bana uzakları... Bir ben olayım. Bir atın üzerinde dört nala koşayım nereye gittiğimi bilmeden. Sadece koşayım uzaklara... Koşmaktan catlayan at karar versin haklı olup olmadığıma... Yaz bana uzakları... Bir ben olayım. Ve birde her duygudan bir tutam. Birazda isyan... Dalmalıyım aşkı unutmadan. Yaz bana uzakları... Anlat bana yaşananları. Bir ben olayım mahrur bir göz yaşında, bi ananın cığlığında... Yaz bana uzakları... Bir ben olayım bir de o şehir... Hüzülerin ve sevinclerin diyarı.. Kaldırım taşları bilir. O karar versin haklı olup olmadığıma........ MFD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder